Skattejagt mellem stjernerne
Far giver Ella og Slippy et mystisk skattekort over deres solsystem. Ella springer over, hvor gærdet er lavest, så snart hun indser hvor det sidste punkt er. Men da det ikke sikrer dem skatten, må hun lære at følge instruktionerne.