Jupiters måner
Slippy er spændt på at afprøve sine nye raket-boostere. Han er så spændt, at han overopheder dem og strander med Madhu på en farlig måne. Nu er det Ellas opgave at hjælpe Madhu med at huske, hvilken måne, der er den rigtige, så de kan redde Slippy!