Jordboen Priya
Ella og Slippy øver sig på deres tredobbelte salto, da Priya, Ellas bedste ven fra Jorden, overrasker dem med et besøg. Priya udfører en perfekt trippel salto, der benover dem alle. Ella bliver frustreret over, at hun stadig ikke kan finde ud af det.