La fermă
Pocoyo, Elly și Pato sunt în grădină, unde au plantat roșii, morcovi și salată. Când e vremea să le culeagă și să lă mănânce, legumele încep să se miște singure. Într-un final le prind și descoperă de ce se mișcau.