Circ
Pocoyo, Pato și Elly pregătesc un circ cu acrobați, jongleri și clovni. Începe spectacolul. La început, artiștii nu sunt bine coordonați, dar în final, spectacolul e foarte distractiv și publicul se simte excelent.