Turnul nemaipomenit
Pato construiește un turn din cuburi colorate. Pocoyo vrea să se joace și el, așa că Pato îi dă cuburi, ca să-și construiască propriul turn. Dar când rămâne fără, Pocoyo ia cuburi din turnul lui Pato, dărâmându-l.