Casa de joacă a lui Elly
Elly are o casă de joacă. Casa ei are ușă, acoperiș și fereastră. Dar când Pocoyo și Pato se joacă cu ea, casa se dărâmă. Cu ajutorul lui Elly, reușesc să o reconstruiască, punând totul la locul potrivit.