Piața lui Elly
Elly a creat o piață în care să se joace cu prietenii săi. Are portocale, mere și banane. Pocoyo și Pato se distrează, jucând-se cu standul de fructe, dar îl rup. Trebuie să îl repare și să pună fiecare fruct la loc.