Trupa lui Pocoyo
Pocoyo găsește o cutie plină cu instrumente muzicale. Când învață să le folosească, își cheamă prietenii ca să formeze o trupă rock. Inițial trupa este un dezastru, dar în final, învață să cânte împreună și reușesc să facă muzică grozavă.