Sufrageria lui Pato
Sufrageria lui Pato are o canapea, o masă, un TV și un covor. Pato se pregătește să se uite la televizor, când prietenii dau buzna în casa lui. Dar Pato nu are chef de companie, așa că îi dă afară.