Mergem la plajă
Pocoyo și Pato primesc o carte poștală de la Elly, care e în vacanță, pe plajă. Ca să nu fie lăsați pe dinafară, își creează propria plajă. Sunt pregătiți cu ochelari de soare, găleată și lopețică, și construiesc un castel de nisip uimitor.