Noua păpușă a lui Elly
Noua păpușă a lui Elly are două brațe, două picioare și un cap. Elly trebuie să plece, așa că își lasă păpușa cu Pocoyo și cu Pato. Când se întoarce, păpușa nu mai e în aceeași condiție în care a lăsat-o. Oare vor reuși să repare situația?