Pocoyo reciclează
Pocoyo și Pato găsesc coșuri de reciclare. Elly apare cu multe lucruri pentru reciclat: sticle, conserve și ziare. Și Fred are lucruri de reciclat, dar Pocoyo și Pato trebuie întâi să îl convingă că e o idee bună.