Vremea de petrecere
Pocoyo, Pato și Elly organizează o petrecere aniversară. Fred vrea să îi ajute, așa că Pocoyo îl roagă să umfle baloanele. Lui Fred îi e greu să facă asta, dar la final are parte de o surpriză plăcută.