Ambuteiaj
Pocoyo pretinde că e polițist rutier. Ajutat de un baston și de fluier, încearcă să își convingă prietenii să respecte semnele și să traverseze pe la trecerea de pietoni. Dar asta nu e o treabă ușoară.