Teatrul de păpuși al lui Pocoyo
Pocoyo găsește o cutie plină cu păpuși. Elly îl ajută să construiască un teatru de păpuși cu care să se joace. Acum au păpuși și un teatru de păpuși, cu cortină, dar le lipsește un lucru important: publicul!