Supermarketul lui Pocoyo
Pocoyo și Pato au un supermarket. Elly îi sună și comandă o sticlă, pe care Pocoyo o pune într-un coș și o livrează. Elly sună din nou și comandă o cutie, apoi o conservă. După câteva obiecte, Pocoyo și Pato sunt epuizați.