Baia Loulei
Loula s-a jucat într-o băltoacă, iar acum Pocoyo și Elly trebuie să îi facă baie. Dar Loulei nu îi place să i se facă baie și tot fuge. După câteva încercări, Loula e în sfârșit curată, dar acum altcineva are nevoie de o baie.