Dușul lui Pato
Pato are prosopul, săpunul și peria, gata de baie, când îi sună telefonul. Merge să răspundă, dar când se întoarce, descoperă că i-au dispărut lucrurile. Pato le caută și observă că prietenii lui se joacă cu ele.