Poștașul Pato
Pocoyo scrie o scrisoare pentru Elly, dar are nevoie de un poștaș care să o livreze. Din fericire, Pato e pregătit să ducă scrisorile lui Pocoyo și ale tuturor celorlalți. Numai că Pato nu reușește să facă față volumului de corespondență.