Fapte, nu vorbe
Ben, Gwen și bunicul Max ajung într-un parc amerindian pentru a admira Plăcile Ayasha, o formațiune asemănătoare Stonehengeului. Dar odată cu venirea vrăjitorului Hex, Ben trebuie să se lupte cu un monstru din roci făcut de acesta!