Mlaștini cețoase
Echipa Tennyson călătorește cu omni-elicopter, iar prima oprire este în Scoția. Chiar dacă vremea nu e atât de rea, este ceață și asta înseamnă un singur lucru: întoarcerea monstrului ceață!