Ceasul ăsta e făcut pentru distracție
Înainte să pornească în croaziera peste Atlantic, Ben, Gwen și bunicul Max opresc la un magazin unde Ben îl întâlnește pe vechiul lui adversar, Kevin 11. Acesta poate să se transforme în extratereștri precum Ghiuleaua la fel ca Ben.