Marele zid al lui Le Grange
China, Ben, Gwen și bunicul Max străbat Marele Zid Chinezesc dar aventura lor este sabotată de maleficul La Grange și Vin Ethanol, care vrea să sară cu mașinile peste monument. Ben trebuie să-i prindă pe răufăcători.