Ghearele pisicii
În timp ce se bucură de festivalul muzical Rio de Jenaro, Ben nu acceptă ca Gwen să fie mâna lui dreaptă. Dar când atmosfera festivalului este amenințată de Lord Decibel, Ben trebuie sa ceară ajutorul Dj-ului Bu-nic și al lui Gwen.