Omnitrixul își ia zborul
Prietenul bunicului Max, Phil Billings, îi dăruiește acestuia Omni-Elicopterul, dar Steam Smythe vrea să-i încurce şi a trimis un inamic misterios, Cavalerul Întunericului, care vrea să afle ce poate face noul extraterestru al lui Ben.