Ben 10: Ben Gen 10
Urmărit de Providence, Ben întâlnește o versiune mai tânără a lui Rex. Trebuie să salveze omenirea de efectele nefaste ale unui Omnitrix.
Când, urmărit fiind de Providence, Ben întâlnește o versiune mai tânără a lui Rex, acesta e nevoit să dea de capăt unei povești încâlcite și să îl învingă pe Hex pentru a salva omenirea de efectele nefaste ale unui Omnitrix.