Amicul Chupacabra
Echipa Tennyson descoperă că multe din caprele unui sat sunt terorizate de legendara Chupacabra. Când Ben își dă seama că e mâna Dr. Animo, eroul nostru trebuie să scape de doctor înainte ca acesta ia o formă superioară de neoprit.