Bâzâindu-i pe frații Gândac
Echipa Tennyson pornește într-o nouă aventură la Institutul Crisalidei pentru a face yoga și a se încărca pozitiv, însă și frații Bugg sunt în vacanță, dar oare insectele viclene chiar sunt în vacanță sau pun la cale un alt plan patetic dar malefic?