Bebe Buktu
Atacați în junglă, membri echipei Tennyson sunt salvați de un bebeluș care seamănă cu Tim Buktu. Când descoperă că micuțul e de fapt o varianta miniaturală a răufăcătorului, Ben știe că trebuie să o înfrunte și pe periculoasa Bonă Coșmar!