Atenție la sperietoare
Într-o vizită la ferma bunicului lui Penny Bennyson, echipa Tennyson este pusă pe fugă de o sperietoare care prinde viață. Când Ben descoperă că Aristo-cioara e responsabilă pentru asta, el trebuie să îl învingă pe Steam Smythe pentru a salva situația.