Japonia nu e destul de mare pentru doi
În timp ce vizita muzeul japonez de robotică, Ben îl întâlnește pe ”faimosul” Tim Buktu, care încerca să salveze orașul Tokyo de un dragon. Oare Tim chiar s-a schimbat sau rolul de erou face parte dintr-un plan malefic cu mult mai mare?