Faceți cunoștință cu Kevin 11
La piața de vechituri, Ben pune ochii pe un cartonaș Sumo Slammer de colecție, dar Kevin pune mâna pe el înaintea sa. Pentru a-l recupera, eroul nostru trebuie să treacă de arma secretă a lui Kevin: cel de al 11-lea extraterestru!