Confruntarea cuvintelor
După ce s-a delectat cu porumbul local, echipa Tennyson descoperă o punere în scenă a certei dintre clanurile Hartfield-McJoy. Însă când Hex reînvie fantomele adevăraților protagoniști, Ben trebuie să restaureze pacea ca să salveze ziua!