Regele castelului
Ben, Gwen și bunicul Max călătoresc la castelul Bishopbrook pentru a vizita o rudă. Ben întâlnește o fantomă care se dovedește a fi noul său rival, Kevin 11, care are niște extratereștrii stranii: Spinosul, Undertow și Materia Neagră!