Când Ben Tennyson a sosit în oraș
Echipa Tennyson ajunge în Wheeler, cel mai mic oraș minier de pe ruta 66. Când Ben devine paranoic crezând că un adversar vrea să îl prindă, trebuie să își convingă familia de existența acestuia și să salveze orașul.