Nu atinge
Echipa Tennyson vizitează un muzeu samurai din Tokyo. Ben vrea să treacă peste lecția de caligrafie pentru a deveni samurai. Când o sabie e furată din muzeu, Ben trebuie să înfrunte cel mai firos răufăcător, pe Cavalerul Întunericului!