Ziua Circului
După ce a salvat ceremonia de deschidere a unei universități, Ben este invitat ca oaspete de onoare la Gală. Distracția va fi asigurată de Zombozo, iar Ben e nevoit nu numai să se confrunte cu el, dar și cu partenera sa, Piroutte!