Hr. Brown har glemt at købe en fødselsdagsgave til fru Brown. Paddington beslutter at holde en overraskelsesfest./Judy bryder sig ikke om violinlektioner og gemmer sig for frk. Potts. Paddington tager udfordringen op. Pas på, ører!