Paddington møder Mateos hund Lucky! Paddington prøver at lære den nogle tricks, men Lucky vil ikke makke ret./Det er kærlighedsdag i Windsor Gardens! Paddington er ude på en mission for at give kærlighedsdagskort til alle vennerne.