Det sner i Windsor Gardens. Paddington har tabt en særlig ulden hat, som tante Lucy har givet ham, og nu skal han finde den./Paddington har fået en metaldetektor af hr. Gruber. Bip bip bip, hvad har Paddington mon fundet nu?