Paddington ødelægger uheldigvis hr. Browns smukke græsplæne og skal nu reparere den. Men fuglene vil gerne tage frøene, så han bygger et fugleskræmsel./Fru Bird er mester i gemmeleg, men hvor er hun? Paddington, Jonathan og Judy skal finde hende.