Frøken Potts har hjemve, så Paddington beslutter sig for at overraske hende med en kinesisk nytårsfest./Hr. Brown tager børnene med i cirkus i aften, men hvor er billetterne? Paddington og børnene må gennemgå hans skridt baglæns for at finde dem.