Paddington redder pandekagedagen, da fru Bird slår armen og derfor ikke kan lave pandekager./Jonathan lærer Paddington at spille fodbold, men Paddington sparker bolden ind i hr. Currys have. De får bolden tilbage ved at klatre over hegnet.