Hr. Gruber har lånt et T-Rex-skelet, men hunden Lucky har stjålet den vigtigste knogle og gravet den ned et sted./Børnene vil lave et rockband med Paddington, men hvilket instrument skal han spille, og hvad er rockmusik?