Hr. Gruber giver Paddington en kasse tryllekunster, men Paddington kan ikke mestre kunsterne, før han har lært at øve sig igen og igen./Hr. Curry er syg, og Paddington beslutter sig for at kurere ham med sin egen opskrift på løgsuppe.