Hr. Gruber giver Paddington en kinesisk fingerfælde, og Paddington sidder nu fast på hr. Curry, som skal til prøve på et skuespil./Paddington, Jonathan og Judy leger fantasilege, og Judy og Mateo beslutter, at det nok er sjovere at lege med dem.