Paddington har ikke en hobby som resten af familien Brown, men fru Brown finder ud af, hvad Paddington er god til./Paddington får sin arm i klemme i en postkasse, da han uheldigvis bruger hr. Grubers sjældne frimærke på brevet til tante Lucy.