Paddington siger, at han vil passe caféen, så Matteo kan lege med Jonathan og Judy i parken./Hr. Gruber giver Paddington et kamera, så han kan filme sine eventyr i Windsor Gardens og sende dem til tante Lucy på alderdomshjemmet for bjørne i Lima.