Fru Brown kan ikke finde inspiration til hendes næste kunstværk, så Paddington hjælper hende med at finde hendes mojo!/Jonathan og Paddington graver nogle skår op, der kommer fra en statue, som fru Brown har lavet. Men hvem har ødelagt den?